Thursday, January 13, 2011

SALAH SIAPA?

Mulakan cerita dengan kisah ini..


ada sepasang kekasih  ini yang telah bertahun lamanya bersama..masing-masing sudah punyai kerjaya dan latarbelakang yang mengagumkan..akan tetapi  hari makin hari keserasian antara mereka telah tiada...mereka tak duduk bersama membincangkan isu yang telah mempincangkan perhubungann mereka..mereka sebenarnya tak sedar bahawasanya tiada lagi cinta antara mereka..yg ada hanyalah kenangan dan usia perhubungan..masing-masing tiada komitmen pada perhubungan..


tetapi..


mereka jarang bersama dan bila mereka bersama, mereka sering bertegang urat dan masing-maisng tak nak  mengaku yang mereka dah tak serasi dan perhubungan ini perlu di hentikan. masing-masing ego dan tak mahu mengalah..


jadi si lelaki ini telah curang atas alasan lelaki ini sunyi dan menuduh si gadis tu tak bagi komitmen pada perhubungan mereka..acett! semua tu alasan je..


bagi aku, dua-dua salah..kalau dah takda cinta antara mereka, angkat kaki sudah..baik hentikan perhubungan itu sebelum ianya berlanjutan hingga tiada penghujung atau terpaksa kahwin jugak tapi sepi tanpa cinta..kecewwaaaa nya..


semoga kalian berani bersuara dan membuat keputusan yang terbaik. silakan.

No comments:

Post a Comment