Wednesday, December 29, 2010

SEWAKTU PATAH HATI

YA!


sekarang ni aku pulak yang patah hati. sedangkan aku yang tinggalkan dye..percaya tak kau? haa dulu cakap besar sangat..amikk kau..


akud ah tak berhubung dengan dye almost 3 minggu sebab masalah kerja..aku terlalu penat dan aku harap sangat dye dapat faham kerja aku macam mana..yelah aku ni di paksa kerja..so susah la nak sesuaikan tempat kerja..


kalau dulu, ape je aku aku nk cerita, aku cerita kat dye..yelah memandangkan aku ni kuat mengigau malam (bercakap sorang-sorang waktu malam)..itu berlaku sebab aku tak dapat ingat or aku terlupa nak cerita ape yang aku nak cerita pada kekasih aku..kira malam2 dye lah tadah telinga untuk dengar segalanya apa yang aku nak cakap..kalau aku marah pun aku hembusss kat dye...


bile dye takde, almost setiap malam lah aku ngomel sorang2 walau dalam keadaaan tidur..akak aku pun dah mula fed-up ngan aku..sampai dye ugut nak stapler mulut aku kalau aku bercakap...bayangkan kadang2 akak aku ikut sekali waktu aku bercakap sorang2..kesian eh..


lagi sekarang,,,xde org dengar ape aku nak cakap ape lor..


orang ckp, kalau nak lupakan seseorang tu, kene lupakan hal hal yang terbaik tentang dye.
jadi aku macam tak berusaha je kan..




TAK..AKU TAKKAN BENCIKAN DIA..


BIarlah benda ni berlalu..lepas ni, dengan sape dia nak kapel, itu hak dye ...dgn ape dia nak hidup, tu dye punye pasal..aku tak salahkan sape2..ni mungkin titik noktah hubungan kami...mungkin ada kupang di sebalik kueytiow ..wauuu sedappp




betul lah eh org cakap..
kita selalu tak nampak apa yang ada depan mata kita..


sekrang aku kene berusaha untuk lupakan dye mcm yang dye boleh lupakan aku.


jadi, 2 tahun bukan bukti dan alasan kukuh untuk kami saling memahami..=D

No comments:

Post a Comment