Thursday, December 9, 2010

Working Time

Salam.


Hari ni we talk bout working.seems like unbelievable sebab im working now.faham? aku bekerja sekarang.buat keputusan utk tak sambung degree.maybe the right decision.Maybe.who knows..


takdapat tengok citer miss tres hermanas dan ending nye sbb kne kerja


Im working with my sister company.okey ni bukan company kepunyaan akak aku tetapi tempat dye bekerja. seboleh boleh alam memang aku tak nak kerja 1 tempat dengan dye.lebih-lebih lagi bekerja di bawah encik ah kong. nak tahu kenapa? sebab aku ni keras kepala dan mulut laju. aku tak nak nanti bile ade orang cari pasal dgn aku, haa mule la tanduk aku tumbuh.time tu aku akan sound direct ar tak kire kau anak sape pn. tapi sebab aku HARUS bekerja di bawah atap serta dinding yg sama dgn akaka ku, so terpaksa RELA jaga tingkah laku.abah aku pn tak brape suke aku keje sini. 1st day keje bile anak boss duk sound2 akum aku dah buat kepala batu dan jgn tak percaya, aku kuat berdendam..aku betul2 mark muke dye..silap2 sok kalo aku nampak tayar dye pancit tepi jalan, mampus kau, aku tak nak tolong. ala taw je la kje ngan ah kong punye company...byk songeh mongeh nye..
nasib baik aku 1 office ngan akauntan yg baik dan sporting...but she's 48 dude! bley jadi mak wa beb!


aku di SERAP ke department engineering.wau! great kan! tp bkn sbgai engineer.gile kau! maths pn terkangkang ..aku mengaku, MATHS adelah subjekbabi yg aku tak boleh terima akal..bile tgk nombor je, mmg berpinau je mata ni..trus rase nak tdo..haaa celoteh lebih lagi. aku duduk kt bhgn admin engineering. sbgai ape? pembantu akauntan..kepale butttt#### sbb aku ni pe-REPEAT tegaR subjek account mse kt KPTM.haha..2 kali bai ak amik ACC..aku bkn amik course ACC okey..aku amik course IT..tp well kene la gak amik subjek budus itu. so REPeat lah kau.


kje sni okey la! xbpe nk teruk tp sbb aku tak selesa akan persekitarannya..means..taik anjing bersepah-sepah...tahu jelah anjing kan dorg main lepas je..so berak pn atas jalan..Rupanye anjing lagi HINA dari kucing..cm kucing tu tahu le gak nk g kat tanah dan kais-kais utk berak dan tutup tahik nye bile settel berak..eee takut taw tak..nak kene samak ke..tak ke...aku terpijak ke tidak ke..yelah mmg aku pkai selipar tp kalo dorg dtg office aku, takot le dorg pijak slipar aku sdgkan aku tak taw dorg dtg dari mane...sabar jelah..nak sembahyang pn susah..aku dah byk skip solat...berdosa tahu tak..so far blm lagi hanjing e2 serang aku or kejar aku...ah kalau dye serang aku, aku wrestling hanjing berkenaan..weiii harammmm...


Tapi kalau aku tak kje,sape nk bagi aku duit? umo aku dah 22 bai..xkn nak mintak mak bapak lagi kot..xkn nk mintak kekasih kot....dlu yer la tak kesah..tp skrg sbb kwn2 aku sume dah bli kete dan nak kawen, iskh teruk rasanye...

at least kne lah ade level of achievment.

cepatlah SPA jwb permohonan aku...aku nak stabil kan ekonomi aku dan dan dan beli  LANCER..tulun tulun!!!!!

No comments:

Post a Comment