Thursday, January 27, 2011

ANAK BOS YG BUAT HAL LAGIK

mesti ade orang yang bengang sebab aku asyik tulis pasal entry ini..ni adalah  aku dan life aku yang terpaksa aku hadapi..sedih yang tak bertahap tahu tak...


anak boss aku...dye bengang dengan aku lalu dye telah talipon abah aku yang ada sakit jantung dan boleh di serang bila-bila masa saja...dye talipon sebab nak mengadu yang aku kurang ajar dengan dye sedangkan aku tak langsung kurang ajar..motif dye adalah untuk lepaskan geram pada abah aku yang tak tahu apa-apa dan nak abah  aku tahu yang anak boss aku ni berkuasa daripada sesiapa pun..


alhamdulilah abah aku melawan..tapi aku sedih dan rasa geram bila mana adik aku bagithu " lepas jawap call , abah terus makan ubat (Sakit jantung)"


ya allah..menitik air mata aku dan aku terus pergi jumpa anak boss tu dan dye buat muka tak bersalah..ya allah....aku tak sanggup nak kerja sini lagi...tolonglah..tak sanggup sangat2...tergamak mereka berlaku kejam terhadap abah aku...aku nak kerja lain..kalau aku berhenti, belum tentu aku boleh dapat kerja tempat lain..."


if anything jadi pada abah aku, sumpah, aku akan buat apa saja untuk pastikan seluruh keluarga dye menyesal..


sampai bila lah dye nak terus menerus cari pasal dengan aku..dye boleh marah aku, tapi please lah jangan sentuh keluarga aku...

No comments:

Post a Comment