Wednesday, January 5, 2011

LELAKI MUDA KAHWIN PEREMPUAN TUA


beli cepat2 buku ni untuk those yang rasa age IS A number..


Aku nak habaq kat hampa semua! memang panas dan malatop! yihuwww..aku ada attend satu dinner ni lah..so denggan bangga, haruslah berhias sakan tapi taklah over kalah mak datin vogue2 tu.


bukan tu aku nak cerita tapi tentang sesuatu..aku perhatikan sekeliling ..ok fine..cantik suma yg lebih kurang sama tua dan sama muda lah..apa yang aku nak cerita, adalah pasal seseorang ni.


aku berkawan dengan suami dia..ala kawan biase2 jelah..bukan over taw tak..malam tu kawan aku ni bawaklah wife dye ke dinner berkenaan..mase tu, aku belum lagi sampai lah..dorang dah duduk and borak..jeng jeng..masuklah cik adik manis ni dengan beg kepitnye tuh..bila aku nampak rakan sekerja aku, aku selamba ayam lah tegur2 mereka..op kos la aku senyum skali kat wife kawan2 aku..ade sekor tu..haaa kan aku dah marah..


okey tak baik macam tu...ada la sorang wife pada kawan aku tu, aku senyum la kat dye dan tegur menegur.pastu wife nye eh! kemain lagi weh..mata dye macam mata oma bertha (cerita bawang putih bawang merah) yang kira2 boleh psyco orang lol..senang citer dye senyum tapi sinis lah..aku mula2 ingatkan tabiat mcm tu, tapi sayangnya, oh! memang TEBIAT mcm tu...iskh iskh.


masa makan pulak..


aku tak duduk semeja la ngan diorg sebab meja tu dah penuh..kire aku duk meja seblah la..ada gak aku bertegur sapa dengan kawan2 aku tu..cisss bini dye pulak cubit paha kawan aku..(ala mcm la aku tak nampak)..bila dah mcm tu, aku pun buat tembok cina la kat kawan aku..means, aku taklah borak2 ngan dye lagi...boleh macam tu ke?


aku terpandang dye...


wah! dye ketap bibir kat wa bai! wa rasa itu sudah lebey..tapi takpe..wa rasa wa professsional and wa senyum lagi mcm kuda dapat bunga..takpe..


masa nak balik..


aku pun pergi la salam kawan2 aku ( yg  perempuan je okey)...dan aku salam la wife kawan aku yg huruf N dan bini dye siap cakap, drive elok2 ya....pastu aku pun okey awk pun same...okey wife kwn aku yg N tu okey..skrg...aku pun pergilah kat wife kawan aku yang kerek mcm cerek hitam zaman jepon tu..aku tetap salam dan ckp, awk. kita nak balik ni dan aku hulur tangan..pastu dye hulur gak..tapi mata kat tempat lain..eh aku mcm takbleh blaa la kan..mcm la aku hamak sangat nak salam dia..pastu kawan aku si A ni pn sound kat bini dye, eh, dye nak salam awk tu...pandangla sane..hhaaaa amik kau kene sekali..aku takdelah lagi malukan dye..aku juz cakap,take care eh dengan nada sinis..hahhaa..


tapi takkan ar dye nak jeles sebegitu sekali..amik kau..wife si N tu tersangat okey..kenapa wife si N tu okey je, tapi dye, wek wek...biarlah beradab skit and aku ni satu tempat kerja ngan laki kau..kot yer pown, xpyhlah show off sgt keJELESAN tuh..tak sesuaiiiiiiiiiiii..


tapi sebagai manusia biasa.aku hanya boleh fikir positif dan bercakap pada diri sendiri bahawa, takpelah ika, dye tu maybe tak biase attend dinner or dye mood tengah tak okey kot or dye stress keje or dye jeles kau cantik malam tu..malam tu je lah...












last2,aku baru teringat, urmmmm


wife dye umor 30..kawan aku umo 23.. kesian


ape ape pun, AGE IS JUST A NUMBER ,but kedut cannot be hide =D



No comments:

Post a Comment