Friday, September 9, 2011

AMUKAN PALING DASYAT YG PERNAH AKU LALUI..

SALAM..


Pernah putus cinta tak? pernah tak? mesti pernah kan?? well, kat sini aku  nak share satu kisah yg aku lalui sendiri & aku tak jangke amukan atau kegilaan aku di tahap tu..i swear..tindakan luar kawal..


(jap2..kunyah kacang kuda dulu)...;)


begin...


benda ni berlaku dan aku personally malu dngan parents aku sbb mereka kene keluar duit utk repair atas tindakan bodoh aku tu..


semua sebab cinta..u know...cinta is suck..eh takdelah...cinta yang agung tetap untuk tuhan yang maha esa..;)


cuma cinta untuk manusia ni je yang tak boleh jangka ape reaksi kita..mase tengah seronok bercinta, ah kemain..sume manis..tak nafi manis sangat..ye..ye aku miss saat tuh ;)


waktu putus cinta..


haa mase ni lah keluar la perangai yg tak terjangka..kerja paling bodoh  yg pernah aku buat waktu putus cinta adelah mase tu aku tengah belajar kat one private college somewhere around kuantan..kebetulan mase tu bercinte dengan orang KHell..sorry..KL..


gila bila, aku call si lelaki tu & tak jwb..eh berjuta kali jugak aku call..haremm cibai tu nak angkat..sms tak payah cerita..beribu kali jugak aku baling hp kat dinding..eh pndai pulak hp ni bila aku baling tak pulak pecah..masih bleh buat call..bila baling,pecah berderai dgn batteri, aku pun kutip balik & sambungkan pastu, call dia..tak jugak angkat..


haa tindakan aku..
terus call cab then amik bas kat teriminal terus pergi KL..tak bawak ape pun..sehelai pun..handphone pun tak bawak..lepas call taxi , aku terus baling hp kat dinding dan blahh..mmg tak ingat langsung nak pkai cantik2 or even make up..mase tu hilang arah tuju & dah tak waras sampai tak terfikir nak amik wudhu..dlm bas tu, aku nangis je..tapi taklah kuat..berderai-derai airmata & tak tahu tujuan ke sane.


sampai pudu, eh aku baru sedar, aku dah sampai KL..terus call akk aku yg mase tu final year degree kat uitrm shah alam..dulu pudu tak lawa mcm sekarang..dlu pudu , public phone ade 25..i assume la kan...tapi yg boleh pakai 1 je..haremmmm betul...my sis dtg  & alhamdulilah aku kembali normal..


tu yg bley tahan gilaaa..


yg aku tak boleh lupa bila,
aku kenal dgn sorang guy ni dari tagged..kbtln orang melaka..flow nk jumpa tu lambat sbb aku nk kwan je dlu.lame gak ak hold utk jumpa..aku balik melaka untuk practical, kat situ baru kami berjmpa..yela, during that, kitorg  je gune skype or ym je..web camming kan..then baru jumpa...so bile aku tak sempat nk jmpa, just web cam ar..most of the time, mmg kami melekat kat web cam ar..nak tdo pun on lagi web cam..acewahh..once, bila aku tahu satu kenyataan, terus aku hempas lappy ke lantai..siap pijak skrin tu..garang tak? seriously mmg tak sedar..


on the next day, aku nak online, haaaa amik kau..jahanam skrin aku...pastu abah la yg bawak g kedai nak repair..RM 500 kauuuu..terbang mcm tu je nokss...bodohnya....


tapi alhamdulilah, akutak pernah lagi & aku bersyukur sebb tak pernah lagi la kan terpikir nak bunuh diri atau tanam ayat "kalau aku tak dapat memiliki kau, no one akan memiliki kau" ermmm tak boleh belah je kan..yelah, tgh masyuk cinta sane sini.mane nk ingat ...


pesan aku, kawan2 sila berfikir jauh sampai ke hujung dunia sblm nak buat sesuatu especially if berkaitan hati & perasaan..please...please..please..buat ape nak bazirkan airmata atau jiwa raga untuk lelaki yg tak menghargai anda??


esok lusa..pasti..anda akan di pertemukan jdoh..cuma.cepat atau lambat je ;)



yg seblah kanan tuh , yg mcm bar code tu kan..
gila ;(


seksa bai time nih


rosak screen then trus ade problem ngan desktop
;(


;(
jangan jadi bodoh kerana cinta
;(

No comments:

Post a Comment