Tuesday, September 27, 2011

Cerita Sebenar kES eX BuayaPREND.take it as teladan dan padan muka utk aku!

Previos entry aku mengamuk sakan sebab ex aku tak nak bayar hutang aku..




Fine, memang bodoh ar kan, salah aku..tapi setelah di selidik, iya salah kami..b4 this kami dah janji nk beli hp sesame..ala mase ni tgh belajar lagi..so sengal2 la skit...dia nk gunakan aku, mase tu aku mcm tak bape nak sedau diri ar kan..


okey, good..mulut dia kalah minyak wangi..jangan main-main..entah ayat ape yg dia pakai sampai aku pokai gak dulu ar kan..


yg penting, aku nak guna duit tuh.ah bodoh!


aku dah lame gila stalk dia..since dia single, dah kawen dan nk jadi bapak dah pun...fine..aku nk tgk flow life dia..yelah dah ar bla cmtu, duit pun sapu...


then now, di sebabkan aku kurang pendapatan plus aku tgk life dia wah kemain hebat mewah, so aku rase aku berhak la kot kan mintk duit aku..


aku ade mesej dia guna fb kawan aku....lepas tu kuasa tuhan, aku teserempak ngan dia kat hospital masa nak buat monthly check-up dgn wife dia...akutahu dia nampak aku..takpe..buat taknampak..


bulan ramadhan, aku mesej dia kat fb punya ar panjang berjeler-jeler mcm2 yg aku bebelkan...tapi haramm dia nk balas...aku diamm je...dah tak tahan sangat2..ni janji dia..


CLICK THAT IMAGE TO ENLARGE


6 August 2011

1st time aku mesej dia kat fb guna my real account..
jah, kemain panjang aku kasi ayat & luahan hati dgn hrpn dia paham..
tapi..
hampeshhhhh

okey next,



24 AUGUST 2011
FEW DAys before hari raya,aku mesej lagi..
boleh sabar lagi sbb pikir nak raye je kau..


19 SEPTEMBER 2011

Mase ni kesabaran dh tahap2 idong..
dh takde nak diam-diam..kasi laser terus..
mase ni  M SIXTEEN & WAFFLE sume keluar.
kasi ambushh habis...



20 SEPTEMBER 2011
 Untuk pertame kali, berani balas mesej aku lepas kene hentam separuh kauuu..
tapi laki mcm dia ni, pengecut, a.k.a bachul!
dia ingat akubodoh mcam dia ar..
bini dah taw la sangat..aku  bet mmg bini dia tak tahu dia kawen ngan syaitonirajimmmmmmmmm.
toksah nipu la sangat..
lelaki mcm dia, dh beseph aku jumpe..
dan
akutahu sangat perangai dia..
kalau ada anugerah jantan keparat hanco, haa bagi kat dia.!!!!
nk settle kat hp pekebenda nnya!!

hari tu mase terserempak ngan aku kat hospital haa taw kau kecut perut...cuak  gila..jalan ke sana sini mcm ar aku tak nampak ape kau buat..
akuboleh je kahakan kau kat situ, tapi aku tgk perut bini kau, 
sumpah,
tak sampai hati dan tak sekejam tu lah aku nih cik joyah weh...

aku masih waras...

okey next ,


 20 SEPTEMBER 2011
Mase ni pulak, dah takde sabar..iman pun nan hadooo..
dia  buat pasal..
nk bayar half je...
RM 680 kau nk bayar HALF?
gilababi!
atas sebab
duit yg dah kau laborkan kat aku.
weh jantan,
JUBOHHHH AR kauu!!

aku tak nak bukak aib, tapi kau paksa!
mase mula kenal ye lah kau yg gile  mroyan call aku..
ala kjap je guna tepon umah kau
then
sume web camming kat skype, ym!
bodoh!!!
apak kau bayau ke skype bulan2??
bangang!!!

lepas tu, kluar date, 1 sen duit kau, 95sen duit aku la babi!!
taksedau!
nak karaoke, tapi miskin!
last2, aku yg kau pau!!
ah sial je!!

kalo ko review balik,siap cakap, xleh negotiate!
pale apak dye!
patotnya kau yg sujud,sembah kaki aku mintak kurang,
ni tak,
kemain lak kau dgn bachul nya berani ckp psal duit yg kau laborkan kat aku!
hamikk kau!!
aku takkanberdiam diri!



LAST MESSAGE B4 AKU KENA BLOCK,
AKU SOUND DIA,then terus block aku..
punyalah bachul bila 
sanggup
block aku guna acc bini dia..
tu ke makne nya bini kau dah tahu pasal kita!!


Aku takde pun niat nk burukkan sesape, tapi dia ni dlu sekolah mahad..u know skolah agama..mcm ni ke perangai? lepas abes mahad, masuk pulak kolej islam kat selangor..jurusan yg dia amik bkn sebarang2 auw..berkaitan dakwah2 nih..mcm mane ko nk berdakwah sdgkan kau mcm ni?? aku tak cakap semua teruk, tapi aku pun tak paham spesis mcm dia ni...

aku ni tak kejam mcm sesetengah gurl yg sangup hancurkan rumahtanga orang..aku ikut flowlife dorang..kawan2 aku sume yg jenis jin berkepale 3 sume cucuk aku untuk gagalkan perkahwinan mereka..dari mase dia lamar bini dia, sampai preggy ni, sikit pn aku tak kacau...aku taw bini dia tak tahu ape2 so tak fair la aku nak ke tempat keje bini dia dan serang tak tentu pasal..

aku bukan mcm tu..aku taw ape rase bila orang cuba gagalkan perhbgn..ape salah anak dan bini dia? tak salah ape pun.cuma dia sendiri yg cari pasal..aku tak nak babitkan orang lain...meskipun dia blom nikah, tak tergamak aku nak musnahkan hubungan orang..sumpah! tu bukan aku...

aku cuma nak hak aku balik..mmg akibat dari salah aku sendiri..tapi dari segi perasaan, hati aku yg hancur lulur tak mampu di bayar dgn wang ringgit..aku rasa bodoh bila di permainkan saat aku dambakan cinta dari lelaki yg aku sangka akan mencintai aku seadanya aku...

so now, bila dia dah block aku, aku dah ready few plan yg dia takkan expect pun..come on, bangi tu bukan besar pun kan...umah family dia, aku taw..so now, aku dah get ready 5 fake fb acc khas untuk dia yg aku rela create demi hak aku..

Aku jenis simple & tak complicated.serious!Tapi please jgn buat mcm ni pada aku!..

next post, aku jejak dia guna fake fb aku dan finally, dia respon jugak..as usual,cara kasar dia, kasar lagi cara aku & op koz mulut aku...

nanti aku buat entry lagi...

ingat tak penat ke nak kaler2 sume tu kat paint? penat taw..aku kaler kan sbb dia janji nak bayar, so kasi privacy skit..esok, kalo masih kuncup je acc aku tu, baru aku reveal sume! okey!!

bye! letih dahh


2 comments:

  1. bukan ang nie jenis yang suka bagi ape je klu mase ang bercinta ka.. setau aku ang memang jenis rela berkorban apa saja.. sama macam ang dengan kawan yang kat kuantan.. semua benda ang nak bg ke dia...dah tue nie nak buat macam ang baik pulak,,, doh

    ReplyDelete
  2. haahahaha kelakar btol si pengkOmen atas ni.dasar buta tak reti baca.

    ReplyDelete