Friday, December 17, 2010

EXPLORE BLOG

Hari ni aku start jalan-jalan ke blog orang dan macam-macam jenis TULISAN , idea serta KEMerapuan blog.
haishhhh jalan-jalan saje dan follow blog yang best nak di baca.

blog yang aku prefer untuk tatap adelah blog yang tak over..sumpah..tak over expose..ade gak yang aku tahu blog yang popular tetapi dye explore abes tentang personal life dye..huishhh sampai kakak dia beli bunglow pun nak post kat belog..aku jeles? oh lambat lagi..aku suke baca blog yang very the humble one.tak payah nak kecoh-kecoh sangat pasal life kau..ape tak kau tak post pasal berapa hengget aku dah spent utk barang-barang korek idung...

aku takkan like , post atau jadi haters utk blog yang over expose..bagi aku..haaa lantak la..kau punye perangai dah dasar gedik umaighhhh dan telalu menOnjol benda yang tak tertonjol.

jadi pilihan aku adelah blog yang very the humble not very the trouble.


siot je sebab aku memang failed cari gambar yang related.
google humble but then kwar la menatang humble telescope..
ape kejadahnye?

No comments:

Post a Comment