Friday, December 17, 2010

RIMAS FAHAM.BUKAN RAMAS

HA!



jangan nak gatal miang la tengok tajuk ni..tajuk saje RIMAS sahaje.not RAMAS....oFFicially aku dah berkasih-kasihan dengan seorang jejaka..hurmm nasib badan sbb agak mengKOntrol aku.pity right? nasib badan...so sekarang ni aku totally mengejar masa depan aku seorang diri..sungguh tragis cerita ini..aku malas nak cakap cerita serta heboh pasal dye..dulu yerm aku duk tegak dada sebab ada dye but now tak tahulah...aku biarkan kisah kami.maaf lah aku bukan perempuan kejam. tapi sebab hidup sekarang ni..hurmmm faham-faham jelah =D...

aku nak kejar masa depan aku..aku dah takde mase nak lentok lentok manje manje..oh tak..pasti bukan aku lagi dan aku nak bahgiakan mak abah aku..



buat masa ni aku dapat rasa rimas berkapel..tapi bila dia mule mengorak langkah, aku pulak yang sedih..tak tahu kenapa..aku cuba nak terangkan apa yang aku rasa...aku bukan perempuan yang nak di belai selalu atau di ignore selalu tapi entahlah...

macam mak aku cakap , aku ni bile time bercinta macam main sapu je..

no..no.aku bukan nak hina sesiapa tetapi entahlah..ada jugak sikap selfish dalam diri aku ni...rasanya rasa cinta aku dah hilang begitu sahaja..rasanya...

2 tahun semai cinta..macam dah tak bermaya...
hari demi hari dan ini mungkin kerana...

obsesi untuk aku bersama lelaki yang menjamin masa depan sudah terlampau. faham maksud ya! 

terima kasih kerana aku akan terima sesiapa sahaja jodoh yang di tentukan oleh mak abah aku dan jodoh yang di redhai allah.




TAKNAKLAH AKU TAKNAK RAMAS-RAMAS NI!!!
BULLSHIT!


ini boleh di pertimbangkan lagi..
maybe!  =D


jadi besederhanalah ya!..
less is more..

sayang awak! muah


conclusion is:

I DESERVE THE BEST

No comments:

Post a Comment