Friday, December 17, 2010

BODOH

WAH! 


kahau bahase! kahau means kasar..but dah name pun anak jati melaka, so bantai lah kasau..kahau..kalau blajau jauh smpai tepi tasik Auckland pon, pasti bahse melake hawau takkan luput...sebati woo...maaf ye..


aku memang tak bape suke lagu mendayu-dayu nie.akan tetapi setelah aku tengok videyo ini budak , woo sedap pulak lagu james blunt. blunt okey..bukan blind..


lagi satu, mungkin di sebabkan beberapa semut yang telah masuk dalam perut aku  , akhirnya aku bertukar jadi bodoh sekejap..


aku layan videyo hasil karya syok sendiri kreatif budak ni almost every day bile datang opis..(bile kat opis je la aku layan...kalau smpai kat umah, tu dah angau gileR).....berbalik pada cerita lah yer! aku baru perasan yang ade scene yg di hasilkan ikut videyo asli james blunt.mule-mule aku buat dunno je bile org gelar dye james blunt dan fikir yang oh sebab dye pakai lagu james blunt sbgai background.. huh! im so sorry..berkilo semut, so slow skit nak catch up...


lagi satu..(utk backup malu punye pasal)..aku jarang layan video mat salleh ni..rasanye videyo terakhir yang aku tgk sampai abes adelah videyo klip kumpulan BACKSTREET BOYS...ha amik kau..berape lame tuh?


yelah smpai abes aku tengok sebab ade nick carter! 


skrg dah ade vidiyo budak ni, so kite layan la pulak..tunggu dye buat videyo james bond pulak..


teruskan videyo anda Aziz Hazmi. =D



No comments:

Post a Comment