Monday, December 20, 2010

KUIH LOMPAT TIKAM SEDAP

 HAI!

ACtually ni adalah kuih lompat tikam but kami dah upgrade skit style nye..jangan terpedaya pulak..
bosan la asyik letak dalam bekas sahaja kan yang berbentuk bulat..so aku  advance skit..aku  gunakan acuan kuih putri ayu untuk membuat lompat tikam ni..tapi seriously kene betul-betul sabar lah..dugaan skit masa nak keluarkan dari acuan..aku lupa nak letak gambar yg dah siap letak air gula...tp takpelah..afta dah letak dalam bekas jernih tu, curahkan gula..jangan banyak-banyak..boleh bankrap lak nanti...ni aku buat sebab sedekah kat kenduri makcik aku..dorang kata sedap..cehhh memang sedap...resipi nye same je ngan mana-mana buku resipi..kalau nak lebih kreatif, gunalah acuan kuih putri ayu ni ya! selamat mencuba! 



ni tester je





meh saya link kan resipi ini.clik okey

No comments:

Post a Comment