Monday, December 13, 2010

PANDANG MUKA



* so far belum ade lagi la keadaan cmni pada aku*

Insyallah kalau aku berjaya dapat kerja KERAJAAN ya, aku akan blah dari sini tetapi..tetapi AKU akn AKAN berdepan dengan anak bos aku dan TANYA dia ,KENAPA YOU punyer perangai mcm syaitonirajimmmm..eh tak lah aku saje je..TETApi aku nak tanya dye sgt , kenapa erk cara dye pandang pekerja dye mcm pandang taik?? well aku tak lah suh dye TATAP muke aku yg cantik beseri ni tetapi jgnlah biadap bebenau..memandangkan mulut aku ni agak2 bacin , so tak suprise jika dan hanya jika aku bertanya soklan maut..

pada pandangan aku lah kan, tak salah kalau kite jalinkan satu hubungan yang baik dgn pekerja ..yalah jurang sbgai bos dan majikan ade tetapi jgnlah smpai you jijiks sgt tengok them..

ape kau ingat, kalo xde workers, boleh jalan ke warehouse ko ni? ko nk hrp sape? workers mmg lah bley cari , tapi beb NOwdays eh nk cari workers yg double triple experience with the brain its not easy like you isap lolipop okey..

so utk anak-anak majikan serta majikan sendiri, tak kiralah berapa besar warehouse kau ade , tak kire la brape byk cwgn yg kau ade , tak kire brape byk toyota velfire yg kau ade , ingatlah , kami pekerja yg gaji tak setinggi anda  masih perlu di hormati serta lebih alert tentang perasaan kami sbb tnpa kami siapa lah anda dan tanpa anda , siapalah kami...=D

hanya utk sharing sbb ianya adalah caring..





*so kalo ade pn dye bebel kat aku , diz gonna be my reaction*


OR




 DIZ ONE IF I HAD NO SMOOTH HEART!




hahahaa..

better place means home...
home means rumah

rumah means, aku boleh balik serta tidur....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


haaa amik kau..
x smpat masuk umah..
ats rumput pn boley jadi....
kalau lah aku tidur cm gini, hampeh..
sok pagi konpem lebah  dah keliling badan.



No comments:

Post a Comment