Thursday, January 13, 2011

LELAKI OH LELAKI

Macam-macam hal..ade tagged tak? mesti ade kan..kalau takde, takpe..meh aku cerita..al-kisah...


actually  aku memang dah tak mahu amik tahu pasal benda-benda ni but tiba tiba terdetik kat hati nak jengah kat situ..hahaha...jengah punye jengah beratus ratus request dan message tu takpayah cerita la kan...


ade few message yang rasanya meruntum jiwa nan lara..haa ambik kau..aku tak tahu ape dorang fikir bila tulis message ni pada aku..aku punya gambar takde la hot atau menayangkan "asset" tetapi gaya penulisan mcm lah aku ni murah sangat dan ambik sambil lewa je..mentality mcm ni lah yang aku takutnya..


mah kita sekodeng few message yg meremang bulu ketiak jiran sebelah..



*clik for large
dye ni budak lagik tuh..dah cakap suke seks..ah kemain lagi..mintak open for all..eh taw pulak open for all eh..straight ckp suka seks..ni lah..salah gunakan internet..dah lebam sgt kot anus dye..tu yg mintak karut mengarut..kesian weh tengok budak2 mcm ni yang berselera mcm hantu..mintak-mintaklah adik2 aku dan anak-anak aku nanti tak macam ni...betul org kata,everything is start from 
home..


seterusnya...



*click for large

Yg ini pulak..kes lain...kalau lah iman aku tak kuat dan tak fikir panjang, haishh dah lame aku bg number tepon..logik ke bg alasan mcm tu..smua la tu nak pancing orang..aii senang yer nak mintak number tepon..alasan sbb jarang online..aku peduli ape kalau kau tak online sekalipun..ade aku kisah..
ni lah starter untuk menghancurkan hidup orang..mula2 mintak number tepon ,pastu mintak jumpa, pastu mintakk tuttt..masyaallah..
jauhkanlahhh...


akhirnya...



mulut manis..
inilah dia...
kemain mengayat...dalam tagged kemain ayat mengayat..pastu cair..kalau jumpa,ais pun bley cair bila dye bersuara..percaya tak..harus percaya..
kalau la betul ade orang adore aku, perghhhhh rasa mcm nak terbang melayang-layang...tapi.aku takkan terpedaya.
karut semuanya...
aku tak semudah yang kau sangka untuk kau perdaya atau perguna..


aku faham ruangan ni cipta utk kawan dan kawan dan kawan tapi ade sesetengah tu salah gunakan ruangan mcm ni untuk pergunakan orang..misalnya yg popular sekaranga adalah ramai orang tertipu dengan bisnes yg di janjikan oleh pihak luar dan ada pulak yang jadi penghantar dadah tanpa mengetahui bahawa mereka menghantar dadah..semua ni lah yang meningkatkan kes jenayah dan sebagai manusia yang cukup akal , kita sepatutnya sedar serta lebih berhati-hati di masa depan..berkawan tak salah tetapi lebih baik belajar memilih untuk keselamatan diri sendiri..

wassalammm


No comments:

Post a Comment