Thursday, January 13, 2011

TERKAIT ATAU MENGAIT

dalam blog yg lepas, mintak ampun mintak maaf la yer if anda readers yg terkait dalam blog ni..mungkin tak wajar lah aku over exposed pasal orang tu..tapi percayalah aku ada alasan sendiri..if orang tu nak saman aku, aku mintak dia fikir banyak kali dlu ya.


terdetik nak post pasal ni bila ada anonymous yg kenal seseorang yg aku kait dalam blog ni..maaf aku tak tahu dah berapa orang yang aku femes kan dlm blog ni...rasanya orang yang aku femeskan adalah hak aku...kes yg paling mendalam bila aku post pasal bekas bopren aku yang kuat kencing..kuat menipu..sampai kan ada orang google nama dye dan jmpa blog aku dan personally tampil beritahu aku perkara yang aku tak expecting pon..so post yg tu, aku takkan remove..ingat..aku takkan sebab nak pastikan takde perempuan terkena dengan dye..cukuplak aku sorang je rasa benda ni...


kes scandal2 tu, aku ada yg dh remove sebab aku rasa mereka dah berubah dan ada yg kahwin tapi tak jemput..takpe..aku tak kisah..as long dye jadik orang, its perfect for me...


aku pun tengah tup-tap tunggu sapekah insan yang di maksudkan oleh orang tu..atau dye sengaja menduga aku? oh  tak tahulah...


terpulanglah...sila email aku pada those yg rasa nak beritahu apa-apa..takde nye kena maki free kalau kau ade manners..mulut aku ni tak laju mana dan masih ingat adab bercakap even kau buat aku skait hati..

No comments:

Post a Comment