Wednesday, January 12, 2011

LELAKI GOSIP


Jarang dengar kan? lelaki bergosip..haaa sangat2 lain..

sekarang aku sudah ada teman untuk bergosip atau erti kata lain bertukar-tukar maklumat dan kegembiraan sedikit jugak kesedihan kami..


ianya secara langsung mengeratkan silaturahim antara pekerja kan..takdelah jurang besar sangat..lagi satu tak nak menyombong je..


mane le taw kalau tiba-tiba tayar pancit kat jalan yang kelilingnya hutan dan nak jadikan cerita,ada pulak kawan se tempat kerja lalu..secara tak langsung, dia pasti akan tolong kau..


cuba kalau kau menyombong, takde sifat nak berbaik ngan pekerja, haaa mane ada orang nak respect kau..lagi orang benci ade lah..


gaya cakap mcm lah aku bos..taklah..aku berazam lah,kalau aku jadi bos, aku nak jadi bos yg baik dan bukan pandang rendah pada pekerja..

aku rasa sifat keterpaksaan untuk kerja dah berkurang..dan bukan nya takde..adelah lah jugak..tapi bila ada kawan lelaki yg sekepala..wah! best woo..

iya..iya mereka da kawen dan sangat sporting..aku tak lawa, jadi bini dorang pun tak payah risau..


nasib lagi baik bila otak mereka pun lebey kurang blue..i loikeeee =D

2 comments:

  1. hi, saya kenal dengan seseorang from your entri dari last blog. and kalau boleh saya nak bercakap dengan kamu, so can i add u through facebook?

    ReplyDelete
  2. hai..

    byk btol org yg sy kecohkan kat sini..
    whos dat eh?
    anything u can email me at ikazara88@gmail.com

    ReplyDelete