Wednesday, January 12, 2011

CARA KERJA

SALAM SEMUA.


alhamdulilah..follower takde peningkatan..okey takpe..letak tepi jelah even aku dah jadi follower utk so much more blog...biarlah ya..


semalam dan hari biasa, aku kerja seperti biasa.. dan actually ada kes semalam terjadi kat tempat kerja aku..i dont think that is my fault dan purely sape lah nak mengaku kalau berak tepi jalan kan..no..aku masih tak mengaku salah aku sebab bukan salah aku..


malas aku nak type dan cerita panjang krna nanti takde bezanya pun.i am the who who face that...pendek cerita, before this aku kene maki kaw kaw punya sbb officemate aku yang buat salah..masa kena marah tu,memanglah ada nangis tapi aku takdelah nak mintak simpati org lain.serious tu bukan aku.


teruk gak lah aku kena hamun tapi have to tutup mata dan hanya istigfar dalam diri..aku bayangkan keluarga aku...jadi aku menangis seorang diri serta tanpa di mint amaaf atau di pujuk oleh sesiapa pun termasuk la si officemate au tuh..


bengang kan? aku fikir positif je..smlm turn dye kene marah tapi dye kait kait nama aku..haa mula la tanduk syaitonnn naik..tapi tak..aku tak amuk..aku belajar tinggi...takkan nak kita nak ckp macam org yang tak pergi sekolah..kan..kan..


aku defense diri aku seboleh mungkin di samping memegang periuk nasi sendri..terbukti officemate aku salah..dan dye masih kait nama aku..takpelah..aku tak heran..


dgn tak professionalnya, dye tagih simpati officemate yg lain..eyuksss...dan jgk dye tak kuwar lunch sebb sedey..afta lunch, dye buat kerja dlm keadaan marah then aku sound direct lah pada dye...terus dye berhenti merengek..come on la..admit jelah kalau dah salah..tak elok betul perangai dye..


siap nangis dan telepon emak kat umah..umaighhh..padahal umur dah 48 tahun.masyallah..patotnya, bagi le contoh kat aku...aku kena marah pun, takde le sampai nak call mak..matured la sikit..


this is how when you dont know how to accept your fault and seriously you have to change the way you handle your job.please dont you ever blame others for your fault...


alhamdulilah..periuk nasi aku terjaga dan akan ku pertahankan sampai kapan pun...




INIKAH CARA KERJA KAU AFTA 48 TAHUN KAU HIDUP? OMAIGOD

No comments:

Post a Comment