Monday, April 4, 2011

DULU AKU RAJIN..KINI KURANG RAJIN

hai assalammualaikummmmmmmmm..

talking bout dulu aku rajin dan sekarang aku malas.well banyak sebab weh.aku maksudkan adalah menulis blog.perghh dlu kemain rajin taj bertahapa mase zaman kolej.aku ade jugak singgah blog lama dan tergelak gaya femau bile tengok apa yg aku tulis dan terdetik jugak kat kepale hotak aku..eh ni aku tulis ke?

whatsoofunny..malu je..well sume orang ade level peningkatan dalam pelbagai segi termasuk segi minda dan penulisan.yep.aku sekarang dah malas nak update blog. reason munasabah yang boleh di kategorikan addelah ermmmm tgk list tolak tolak kt bawah ni okeys.

- dulu if ade bnda je nk tulis, aku terus cari ipad..eh eh perasan lak..tak.aku terus cari lappy.tapi kedua-dua lappy dah hancur.please jgn tanya sebab ape plus aku masih cari source utk beli lappy baru. tpi skrang nk online kne gune PC gedabak beso.nk tggu loading..nk tggu mouse clik clik.aku tak suke dah kelambatan.

- sibuk bekerja.dlu  mase blajar free gile babas plus aku byk idea nk cakap.aku tengok je sekeliling pastu analyze then keletak keletuk type kat lappy.pastu publish.done.

-byk fikir.skrg dah bekerja so takde mase nk fikir psl post seterusnya dan tak sempat nk tgk kiri kanan..asyik fikir eh aku nak bayar kereta, loan mara and nk bg adik2 nk bg mak abah..eh ape pasal acc aku tak balance.nampak tak? susah kan jadi aku? yep..dunia baru.

- again pc aku yg gedabak tu ade keyboard yang tak manje mcm keyboard lappy aku..oh sumtime aku online gune pc opis.so tak berape nak feel lar..benci benci.

-stress keje.alasan boleh pkai jugak tu.

yg tu kot paling utama yang aku rasa tak boleh blaaaa..malu woot woot.tapi takpe.memandangkan surat resign sudah ade dlm pc gedabak ni, so aku akan printtt dan bg kat org atas..better ways.

apsal aku resign.toksah tanye.buat susah2 je.dah intai peluang baru.

jugak cinta baru dan baru.

see there! :)

# kemain pendek lagik post aku kali ni.see dulu kemain pnjang berjeler2 sekarang pendek tak berjeler2# change.

No comments:

Post a Comment