Wednesday, April 6, 2011

Lega! Fresh Dan Best

Assalammualaikum.

lega! alhamndulilah kerna daku dah pun hantar surat resign..dush dush..lega giler.bkn senang upenye nak antau surat resign ea.tapi takpe aku slumber.bila bos tanye nape nk resign, aku bagi alasan nak kahwin.eh eh tak ar..aku bg alasan nk further study.that one is better.lagi bagus dan bagus.

well ikutkan hati nak je duduk sambil silang kaki dan explain kat dye satu persatu kelemahan yang company ni ade dan di bawah pemerintahan wife dye.argh! suck..aku tak rasa perlu.buat semak kepala hotak aku je.

*** type ni sambil dgr lagu dari bruno mars 'grenade'..agak menganggu, so aku dah slowkan**
okey saje nk bagitahu,

after send surat tu, aku dapat rasekan beban dan wayar2 yg bersimpul dalam otak sereblum aku dah straight dn tak berpintal-pintal lagi.lega sangat.then aku call abah & bthu abah..yeah yeah bapak sape la agaknya yang akan ucap tahniah if anak depa resign kan..op kos la bkn bapak aku..

abah ada advice suh aku chill dlu..cewahhh chill weh..bpk aku speaking..eh tak lah..tu ayat aku..abah aku suruh aku fikirkan balik.tp dah di lahirkan dengan sikap kepala batu plus if aku cakap, aku buat, so aku buat dan aku jenis yang takkan tarik balik kalau dh buat satu kptusan jadi sebagai abah yg baik, abah redha dan sempat doakan yg terbaik untuk aku.itu yg paling bagus dari membebel.

so plan pasni?
aku blom ade lagi tapi aku sanggup buat ape je keje as long dpt byr kereta dan MARA di samping duit utk adik2..mak abah..

so ape2 pun kne tunggu may nanti utk wat movement..housekeeping pun aku sanggup..as long bkn di company ni.

aku ni tak berapa bijak berbicara bab agama, tapi kalau dah sampai niat tuk mencari rezeki tu jadi satu bala utk aku smpaikan terpkasa samak menyamak, tu bkn satu perkara yg bagus kan.sendiri fikir lah.
isu agama memainkan peranan penting.aku sayang agama aku jadi aku tak nak jadi hamba & tnduk pada duit atau terpaksa gadaikan hukum dalam islam.

ape2 pun aku harap dpt kerja yg lebih stabil & harap rezeki dari government.aku nak kerja government.

aku tak nak bangkitkan isu tapi betul ke org ckp yg org kerajaan ni smua pkai kabel or ayat celaka, org dalam? ada tu mmg ada lah kot tapi 100 percent 85 kot.sorry.

till then,
thank u.:)

No comments:

Post a Comment