Friday, July 8, 2011

PUAS HATI

aSSAlammualaikum..


wau!! amazing..lame gila dah aku tak tulis ape2 kat sini ea..post yg lepas wa agak emos..oh mase tu dah nk bulan mengambang kot..yelah masa bulan nk mengambang, macam2 la yang jadi kan..emosi tu terus ke laut cine selatan ar..




now..im currently single available wooo..hebat tak? hebat? takde yg mustahil utk aku single..so, aku dah pun jatuhkan talak ke atas bekas..cewahh..jgn salah paham..aku belom kawen..its just aku dah leave him all alone..tu jalan yg terbaik yg pernah aku buat dan aku dah pun buat..simpan benda yg dah tak de function pun wat pe kan..buat semak je..


well, aku agak gembira dgn perpisahan ni sbb aku rasa best sgt2..tenang je..calm and relax...gembira sbb dah free dari relationship ni yg mmg takde harapan..


bkn nak memburukkan, tapi aku dah cukup2 makan dalam makan hati..1st year boleh tahan tapi after 2nd year, flow hidup dia masih macam tu,walaweii macam mane nak buat laki? oh tidakk..


me and him almost 3 tahun ...kot la...dun woory, ni bukan rekod terlama aku..so takde yg pelik pun..dgn dia, aku tadah je semuanya...dah bape ramai gurl yg cakap mcm2 pasal dia tapi aku pndang seblah mata je.ye ar malas nk fikir banyak sbb mase tu bukan la hamak sgt kat si dia...


defends dia pun atas sebab terpakse..ala ckp la bape ramai gurl yg mengadu telah di noda atau di raba atau di sentuh oleh bekas aku, wallualam..yg sms kat hp aku lain, yg sms kat fb lain yg sms kat friendster lain..umaighhh..sabor je ar mase tu..


but now im free...tapi tulah, dia kembali menghantui aku dengan berSMS abah aku, adik aku dan best friend aku....ala ayat orang nak amik hati ni aku dah jelak sangat2..nk muntah pun ade..nk tnjuk baik sgt la kan...ape pun tak bo0lehhh...




bayangkan, bff aku trpkase tukau number sbb tak nak bekas aku ni call and sms dia...kesian bff aku..so, harus dan wajibullhunnah aku bagi "lesson" kat bekas..


itu yg terbaik la aku rase...so now dia pun dah tak terhegeh2 sms anyone pun..tenang jiwa aku..nyaman rasenya....puas hati..


aku jarang ar nk bermusuh dgn bekas kekasih, tapi dgn budak pantai timur ni kan, iskh benci meluat pulak aku..


tulah keputusan paling bodoh aku pernah buat, setuju untuk jadi gf dia.bluekk.


sekian,
terima kasih

1 comment: