Thursday, December 8, 2011

KELAKAR LAH GILA!

An Hiigh Expectation Might Kill Us. Aku pernah dengar phase ni dan memang tak boleh blahhhh!


The reason im saying this becuz kebetulan rumah seblah aku ni kosong and after so long telah di buat rumah "sewa" oleh pelbagai hantu dan syaitoon, finally muncullah a doctor dengan lancer merah membeli rumah berkenaan!


Ulang lagi sekali..LANCER MERAH.u know..thats my dream car forever!


Berlatar belakangkan pekerjaan DOKTOR dan Memandu Lancer, meleleh ayaq liuq sampai ke dagu, slurrrppp (jilat balik) hahahaha.


i AM materialistik,so what? hahaha!


Fine , aku memang dh nekad nk rajin2 sapu depan rumah la kan..bajet..week after that, waktu aku tertonggeng-tonggeng menyapu depan rumah dgn niat nak menGedik,I saw kinda white board tertulis :-



Hell no!!! Tersembam bumi sudah hati akuu! tidakk ;) okey takde lah sampai nk terjerit terpekik terlolong.chill je..terus aku heret penyapu masuk dalam dgn muke esah 50 sen yg lagi lawa dari aku time tu..

Takdelah aku sebodoh tu kan sampai nk frust gila, tapi adelah sikit.hehehe..THE POINT IS, aku bajet la dia nak sewakan at least kat budak2 UITM yg kebetulan UITM Bandaraya Melaka mmg dekat dgn rumah aku.

Tetapi, keputusan telah di buat oleh Dr.Lancer saye, bahawa rumah berkenaan di sewa pade abang-abang BANGLADESH.maigoooddd!

Pandai betul ye Dr.Lancer sy buat duit.Imagine that, satu kepale RM 100 la kire kan, so far aku tgk dah ade 25 orang sume, wau!!

aPE bahgian yg kelakarnye? the bangla! ;)

No comments:

Post a Comment