Friday, December 9, 2011

SAZALI SAMAD DI PREMIER FITNESS CENTER MELAKA, AKU TELEPAS!!

Aku kecewa!


itu perasaan aku dan emosi !


Jadi tak tentu hala bile member aku cakap semalam sazali samad jaguh bina badan malaysia datang lepak kat PRIMIER FITNESS CENTER ,bukit Baru Melaka.


Kebetulan, aku memang malas nk pergi gym sebab aku nak tgk citer SEEKERS.after 15 minit aku baru perasan yg SEEKERS kali ni aku dah tengok..mai aiiiiii rugi betul...Mase tu pulak handphone pulak aku terSILENT.bodohnye la aku!


Member aku bagai nak patah jari duk call aku sbb dye tahu aku mesti suke gila!


Rugi dan Rugi.


Cakap pasal Sazali Samad, oh god aku pernah terlanggar dia mase dpan toilet kat Port Dickson.Betul aku yakin ituwww dia!


Mase tu aku baru keluar dari toilet dgn baju yg bnyak kat tgn , duk kepit barang kri kanan, suddenly, aku jalan tak tengok depan...memang aku ade terlanggar bahagia tepi dye..


lps langgar ,aku say soory tak tapi taklah tgk muke sbb duk kepit barang, few meter baru terase lenguh je bahu aku..al maklumlah kan, aku ni rendang je orangnya..aku toleh belakang,maigoddd is him!!!! rase nak lari balik peluk je dia, tapi gila kau, wife dia ada.! hahahah.


terkedu kejap..aku baru nak panggil, dye dah masuk toilet..maigooddddd! takde la kejadah nye aku nak duk buat khemah depan toilet tu kan..


Tetapi, kali ni memang aku rugi besar.eh kalah JAckpot tak seteruk ni ar.!


Next time, harussss pegi gym ikut kata hati! ;) bye2 abang sazali samad, kite nak future hubby kite badan ketul2 mcm badan abang  tapi kawan2 kite cakap, " eh ika kau ni tak senonoh lah & tak geli ke?" kite cakap, tak pun,rase badan mcm tu baru LELAKI.


apemacam?
;)






lupe nak cakap yg aku pernah bercinta dgn budak angkat berat & kadang2 kalau aku merajuk, dye akan angkat aku ala-ala kuch-kuch hota hey sambil aku mengeletek nak turun..hahaha.teringat moment tu, mane la kau skrg kan ;) jgn tanya aku betapa ketul-ketul badan ex aku tu,sekian ;)

No comments:

Post a Comment