Tuesday, January 25, 2011

PEREMPUAN MEROKOK..GIRL SMOKING

hai.


selalunya, kita akan dengar brader-brader yg berkolar duduk kat starbuck cakap ..smoking hot that lady....pada perempuan yg terjojol sane sini..jarang la perempuan yg bertutup litup dpat ayat poweeerr gitu...smoking hot? macam bagus kan..tayang segalanya pastu dapat pujian melambung..mase cantik , iyelah semua orang sanjung..esok..maaf hampun dah kedut macam kain buruk, jgn kate starbuck, pokcik mokcik warung pun tak ingin tengok..e2lah lumrah dunia kan..


Sape ade kawan perempuan yang merokok? ade? ade? aku tak tahu lah sebab aku memang bukan selalu bersosial atau keluar malam selalu..takut wooo nak keluar malam...embun la kawan..nanti demam.alasan munasabah lah..


Aku serious tak pasti pasal perempuan merokok dan aku tak rasa mereka hot kalau merokok..nak nak yang pakai tudung tapi merokok? ade ke? tak baik buat fitnah..takpe..takpe...dalam dunia sekarang ni, takde lagi yang mustahil melainkan yang benar belaka...kalau yg free hair tu, engko tak payah cerita lol.


ape tujuan mereka merokok ? adekah sebab mereka ade duit lebey dan tak tahu nak spent kat mane instead of beli rokok..haishh..rokok pun agak mahal kan sekarang..plus tidak ke mereka fikir tentang bahana merokok...eyuksss please lah...aku tak reti nak hadap those yang smoking..sejahat-jahat aku, tak pernah merokok..dan tak terfikir nak merokok walau kawan sekolah kiri dan kanan merokok macam dah rasa diri tu hebat,..


tak sayang tubuh badan ke? dah berjuta iklan tenrang bahana merokok..kadang-kadang bila aku terserempak dengan minah-minah cantik serta body yang mantap merokok, aku rasa mcm nak cakap kat dye.."awak, mari kita tukar badan..awk amiklah badan lemak saya ni , dan mari saya amik body awk yang mantap dan jaga elok-elok" serious ..kadang-kadang dorang ni memang dah cantik meletopp , blonde hair, liuk pintuk body yang havoc , tapi sayang di "dera" dengan asap rokok..sayangnya...sebagai perempuan ,aku rasa ruginyaaaaaaaa la kau ade body mcm tu tapi di pam dengan asap..


So far aku belum berjumpe atau terserempak dengan mereka yang mengandung tapi merokok...aku janji, kalau aku terjumpa, aku akan tanpa kira kesian, aku akan terus cakap, kau tak sayang baby dalam perut ni ke? dan aku akan pastikan dye menangis dek kata-kata aku...takde maaf bagimu wahai ibu mengandung..jangan pulak tebiat pulak kata ..eh I ni mengidam..nak buat mcm mane..kepale hotakkk kau mengidam rokok...ape tak mengidam belalang ke, gajus ke..iskh.nonsense.


Bagi lelaki mungkin hebat rasanye kalau merokok..tapi bagi aku la kan, takde nyer jang..ekau totap buruks sesangat pado den...ekau pakai la keto lombu atau bumblee pon den totap signboard no entry/dislike...den tak konan laki yg merokok..tapi esuk kalo den dapek laki hantu rokok, den tak leh buek apo lah..redh jo lah..


tapi akan ku halang semua itu dari terjadi..insyaallah...


jadi..jangan merokok..amalkan kehidupan yang sihat..

No comments:

Post a Comment