Monday, January 10, 2011

STALKER

STALKER..




have u ever heard this word? relax..cool babe! tak semua stalker jahat dan laser tang mulutnya..ada stalker baik..haa macam penulis blog ni lah..takut tak? bagus jika tak takut sebab takde apa yang nak di takutkan..


PURPOSE OF STALKER..


first kite move pada definition STALKER..


A stalker is someone who keeps following or contacting someone else, especially a famous person or a person they used to have a relationship with, in an annoying and frightening way. 


fuhh complicated nye lah kan..dan agak-agak scary gilo dengan definisi nih..




now, barulah purpose of stalker..


stalker ni is just like spy yg curious gile or obses gila pd something..something could be refer as person. for sure refer to person, not animal lol..theres nothing wrong (maybe) to be a stalker..okey..i mean a veryyy good stalker..to see on few site, they (stalker) just wanna know any flourish bout that person..In another way without showing theirself for a few reason...we (stalker) have to be like this not because we are scared to be well-known by others but itu hak aku la kot nak jadi stalker kan kan..


stalker purpose is for us having fun..hahahah! tak relevan..okey serious ar eh..


tujuan aku jadi stalker ..kalau kat blog, okey untuk bagi pandangan yg mcm gampang..taklah..bukan untuk band org tu tapi untuk teguran yang aku timbang kati yg patut aku bagi pandangan or teguran..ye lah aku pun takmo kena banned or spam..hihihi..


kalau kat pesbuk pulak, haaa ini untuk pantau aktiviti paranormal bekas2 kawan-kawan dulu..jauh di sudut hati.rindu kat depa..nak tahu gak perkembangan mereka even mereka dah buang aku jauh ke dasar lautan hindi..haaa ade jugak sentimental value aku ni..bukan la jahat semata-mata...dan untuk menjadi pengintip kepada bekas2 bopren lame dan jugak jiran-jiran serta penyewa umah aku yang agak2 mulut mcm tahi itik tu..ala nak bz body la kan..kalau tak , takde la nk cerita kat adik-adik.


aceh! bajet mcm kalau aku taw cerita pasal depa, aku la yg bersusah payah kumpulkan adik beradik dan cerita dengan penuh semangat psl apa yng aku tahu..sampaikan pernah adik aku cakap.."ala dye ni..ape je dye tak tahu..semua dye tahu.."..hihihi


tapi aku belum tahap professional mcm stalker yg bernama obefined dalam OHBULAN/BEAUTIFUL NARA tuh..oishhh! itu professional tak bertahap..


another stalker yg aku rasa hebak demo..hebak demo..is AZIZ HAZMI..inilah stalker mereng yg pernah aku jumpe..tapi dye ni tahap international..yg dye stalk adelah HZ..tu..tu..si tinggi lampai..


aku dlu mcm tak kesah la jah kau nak stalker ke hape pesbuk aku tu,but then bile aku rasa tak best pulak org stalk aku kan..jadi aku pun buang org2 yng tak di kenali di pesbuk ku..selamat..


aku faham tak semua orang suka di stalk..but u got no choice babe! kalau ko terleka, we hantui idopp you..tapi ada gak, kami singgah sebab nak bagi cadangan, teguran dan sdikitk kutukan..


maaflah ya..kalau ada teguran yg makan jiwa tu, maknanya , jiwa kau tak kental..




last but not least, I AM  A STALEKR..DO YOU HAVE ANY PROBLEM?



No comments:

Post a Comment