Friday, April 8, 2011

HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH

if google provide anugerah pencarian terbanyak , kompen si ucop wilcha akan dapat award tu kan.tahniah ucop tapi takziah ucop sbb takkan ade award cmtu.:)

ckp pasal filem ni, im the one who out-dated plus benci dgn filem arahan mamat khalid.okey fine.jangan lah attack aku.aku tak tahu kenapa aku tak suka..owh mybe dye tak pakai actor yg fofular kot..hahaha! maybe.

kemain benci tgk zombi kampung pisang auw.bile ade je astro repeat citer tu terus aku capai remote picit ke channel E! News.wah kau cik jah! omputih terus! haaamikk ko.

realise citer ni sedap bile, aku g mane2 org duk lenggok tangan gaye ucop wilcha dan apply every few dialog dalam zombi and hantu kak limah tu dlm stiap perbualan.bile dorang ketawa,haa aku pun ikut sama walhal tak tahu amende pun.

so mlm tu , amik lappy then selubung dlm comforter tgk cerita zombi kg.pisang..reason why aku selubung dalam comforter sbb aku maloooo woo dgn mbr2 sume..gile hapee kau nk tgk depan dorang..kang nmpak sangat kau gila ketinggalan.

ape lagi, malam tu aku sndiri berguling2 tgk citer zombi kg.pisang.seriously! smpai terbawak2 dlm mimpi uuu..kau betul2 menghancurkan hati aku wahai mamat khalid.:)

then muncul la hantu kak limah.aku terlepas tgk dek komitmen kerja tinggi gunung kinabalu, so tgk kat youtube je.itu lagi la aku gelak sakan weh! tak ingat doniaa..! well done mamat khalid.

cant wait  next filem,husin mon & jin toncit ;)

till then,
terima kasih.

No comments:

Post a Comment