Friday, April 8, 2011

TAK SUKA TGK BOLA & kisah ituww

betul.betul.memang! aku tak suke tengok bola.tengok perlawanan bola sebenarnya! rimas tahu tak! so far, aku pernah berkasehan dgn sorang je kot yang fanatik bola dan berjaya angkut aku tgk games bola..mase tu manchester lawan mane entah!

cakap pasal bola nih, iskh! tak suke! aku tak tahu bezakan kelab-kelab dan liga dan negara melainkan liga super.hahahaha! come on! liga super tu aku tahu sebut je! lain tak tahu.

ala setakat mANCHEster united, liverpool, chelsea , barcelona and bla bla bla..tu je kot yg aku tahu.tak silap aku liga ni byk kan..ade liga eropah, liga sepanyol, dan liga inggeris! tengok betape susah aku nk ingat.well, once dha tak suke so kebarangkalian utk tahu benda tu sgt2 tipis.! facts dude!

ape lagi yg mampu aku fikir pasal football game nih? tapi kalau bab2 si isteri atau kekasih pemain bola,yer aku amik tahu beserta style mereka! :)

aku tak boleh ingat mase kapel ngan si hantuu bola.jika bleh aku undo mase, takkan aku kapel dengan kau jebaukk..

one night, me & my bf tu (dulu lah) kluar but then middle on the way , his friend call and ajak lepak condo dye.mule2 rasa berat sbb takut la kan..datang naik bmw balik kang naik van jabatan agama islam! ciss!

aku keberatan & kesian plak dye nak hantar aku balik..ermm so ikutkan dan redha ar.mase tu muncung aku enam inci pun dye tak kisah.lagi cubit pipi aku ade lahh.hadoyaii.

sampai2 je, aku tgk waa besarr nye condo kwn dye ni.eh ape pasal la aku tak ngoratt kawan dye nih..dalam hati tu berkata-kata. ;) tgk tv dye, besaar kalah panggung wyg...okey tipu.

so, aku pun di jmput duduk.so dlm tu ade dekat 7 org lah.berbesen jugak telak ayaq liur lah.takut kne kekah je kang.fuhhh! selamat daa.

suddnly rase lapar, so aku p kat bf aku dan bisik kat telinga dye yg mcm piring astro tu.."u...i lapar la..." and he says "ala kejap ya syg..game dh start ni..nnt i miss lahh"...and i said.."u nk kwen dgn bola ke dgn i ni?"..and he said.."dgn u la syg..bola pn i nak jugak..jap la syg..u p korek drawer tu..tgk ape yg ade, u mkn la..buat alas perut u okey syg..abes ni, kite g mkn tmpat fav u"..

fuhh mase tu sabarrr jelahhh..aku dh berpeluk tubuh dan silang tangan pun dye tak perasan.walaweiii! kemain syokk lagikk.damn geram giler!!  ketujuh2 jejaka tu tgk bola tak berkelip dan duk sorak sane sini.rimas ar bising2!!

perut aku dah krohh lapar..selamba badak, aku masuk kitchen org bujang dan selongkar ape yg patut.bersepah junk food weh.ko sebut je,sume ade.tu diaa..tibe2 sakit perut pulak...cepat2 g toilettt!!! OMJAYYYYYY.

jamban duduk bai! wa tak tahan jamban duduk! aku takkkk reti jamban dudukk wehhh! taikk mmg dh hujung2 ni.takkan nak cangkuk ats toilet bowl tu? oh tidakkk...jadi dgn muka yg cover cun walhal nk terabur dah taikk nih, gagahkan jugak bisikkan lagi manja.

me : u...i nk membuang nih..
him : eh syg ni..g la toilet..nk i cebokkan ke? kang lain jadi..
me: u..bkn la..i...
him: i got it syg...ni mst jamban duduk ea.
me: aa la u..cmner ni..i nk buang ni..ujung2 da ni.
him :nah2..u amik knci ni drive dpan tu ada pub toilet.
me: u..mane blh tahann lagikk...mne i taw drive bmw?
him: i believe u syg.

his next action, just grab my hand and kiss it utk sejukkan hati aku pastu duk sorakk bagai nk gila sbb goal.again..aku di abaikan.

aku pun tarik napas pnjang2 & tak fikir byk2 dah..redha terus if calar balar kereta dye,lantak la kau...berjaya jugakk melepaskan hajat..lame  jugak laa aku melepas..habis je melepas terus aku maki sorang2..geram punya pasal.

balik je condo, aku bukak pintu then tgk si bf aku dah takde..tinggal kwn dye 2 ekor walhal game takde lagi.aku siap kuwar balik & tgk mane la tahu kot2 aku salah masuk umah.eh betul lah.,

then kawan dye cakap.."u g mane?"..i said..."toilet..why..wheres him?" then he said.."dia cari u..lame sgt u kluar..dia risau.."

so i decided wait him at lift... baru je nk bukak pintu, he show off dgn muka masam giler.."syg u pergi mane?"...i said..."laa i pergi toilet la..yg u kenape?" he said.." no la..u lama sgt..?" i said.." eh u..mane ade org berak laju2?kne buasir pun take time taw nk berak"...he said.."iskh budak ni..org risau,buat lawak ya.."   i said..sorry lahhhh"

then dye cium tgn aku..again utk sejukkan hati aku..then aku saje usik dye.."u tadi i cebok pkai tgn  ni taw.." he said.."takpelah syg..as long u selamat, tgn taik pun takpe lah"....i just smile at himmm ;)

balik tu we singgah mamaks bcuz he know i like mamak.:)

tapi again.still.aku tak suka bola.look alike dah lari topik.tapi takpe.sekian.


till then,
terima kasih

No comments:

Post a Comment