Thursday, April 7, 2011

"WA DOA MANYAK2 SUPAYA LU TALAK RESIGN"

okey chill der sekalian. tajuk sebenar adalah "wa doa banyak2 supaya lu tak resign".well , tahu jelah cino bilo bercakap.slang kalah british english.:)

story psl bnda ni , aku nk tergelak pun ade.nk terkencing di buatnya.As u all may know, I dah pn hantar surat resign to our lovely hakpuihhh boss.So he accpt without banyak bunyi seem like he can ready my body language.i dont even care! 

Just now I baru balik lunch and his wife come to see me and says "wa doa manyak2 supaya lu talak lezaen (resign)" *bersungguh2 aku nk ikut cara dye bercakap*
sambil ckp tu, dye duk goncang2 tgn ikut gaya dye pegang colok walhal aku tak pernah nampak pun dye sembahyang.well im pretty concern bout that lol.kemain berhias lagi tempat dye sembahyang,tp xde pn di buatnye.ermm lantak ko lah.okey fine dah jauh terbabas.

she keep ask me to think bout it hundred million times & those yg kenal sgt2 perangai aku, aku takkan berganjak dari keputusan aku no matter what.Seolah-olah dye tak nak lepaskan aku.ha! do i cares?! not at all.unless dye speed up gaji aku ke 2k, yes i will tune back.weh rezeki tuh! gile tak nak.

dari emak smpai ke anak dye semua duk pujuk aku dan kasi ayat aku macam2 walhal aku langsung tak leh dah nk consider dgn them.lantak la ape nak jadi.ape yg aku taw, 30 april gonna be my last day.akan ku cleann kan keje aku beforeee berammmmbusssshhhh ;)

Normal kan manusia skrang.dah kehilangan baru rasa nk hargai.so what? ade aku kisah.mase korang buat, tak fikir panjang, now baru nk terhegeh-hegeh merayu-rayu aku.sorry la weh.aku bkn bdak tadika yg mkn janji taikkkkucing.

reason im quit,byk woo.tapi yg pasti,wa tak tahan beb! ni melibatkan mcm2 hal.nak nak agama.so, sgt2 tegas dalam bab tu.sorry ye! malas dah nak mention banyak kali.

tak guna kau pujuk aku mcm mana sekali pun, this is final.no tune back and no unless or whatsoever.

so plan lepas ni? tak kufikirkan lagi.aku sangat enjoy dgn life nih.belive me!

till then,
terima kasih

No comments:

Post a Comment