Friday, September 2, 2011

EH..ADE YANG TERASE PULAK...TAK SANGKE ADE SILENT READERS.

mOOD raye tak abes lagi ni..okey fine,....aku bukanlah nak mengamuk tak tentu hal..


Hari ni terase nak check email..eh ade yg terase & siap memaki hamun den..


kesian nyaaaaaa..bangga sebab eh aku ade silent reader...awak..oh awak..baik lelaki or perempuan, awak.....thanks a lot ya ;)


saye personally tak nak tahu awk sape atau ape penyebab awak tegar jadi silent reader..okey better silent reader sbb cakap stalker kang, bajet poyo la sanagt ;)


refer to my post bertajuk ENTRY PUAS HATI tu. ade manusia tuhan merangkap anak adam dgn rajin dan baik hati email aku dengan ayat2 biadappppp dia..


kat sini aku nak perbetulkan okey, aku tak cakap lah lelaki pantai timur tak boleh di percayai or tak boleh buat laki..no...tak semua...


kak, makcik, adik, takpe...sy terima cemuhan awak, tapi tak ke mak bapak awak hantar pergi sekolah dan cikgu ajar awak cara tegur awak? cara awak ni mcm takde sivik..terus menerus nak label sy ni tak laku dan desperate..eh kakak, makcik, cik abang, sy ni bukan barang perhiasan yg boleh awak nilai sesuka hati laku atau tak...


kau peduli ape..aku ckp ni general je..suke hati la nak dump him pon...iye kakak, makcik, nenek weh, what u give, u get back..iye i know that..dun worry la yerr..sy tahu terms tu...no give,..no back...


takde point..wait mungkin ade skit point utk awak marah sbb mungkin awk dtg dari negeri sane..im so sorry...eh sy tak cakap dan takde niat nak beza negeri tu dn negeri ni..im sooooo sorry babe!


cume., cara nak tegur tu kasi ade adab skit ha..lagu satu, curious sgt nak tahu awak ni sape sampai mcm makan dalam je ape yg sy cakap..hopsss sorry  ea..


sy rase awak ni hendap sy ea nak tulis ape..eh sukenyerrrr saye ;)..


aku  nak kasi kau meluat sikit dengan words aku...bia lantak ko sampai juling air batu bile bace blog aku...


aku tak heran pon...sile sile stalk lagi..mesti ko ni byk mase free kan...jgn lupa ya tgk2 sikit sape yg ko nak hentam tuh..


i dont know u at all plus i dont even care anymore...


;)


till then
terimas kasih ;)

No comments:

Post a Comment